myTaste.se

Färgglatt på söndagsrundan

God söndagkväll.
 
Oj vad den här helgen har gått snabbt! Jag tyckte det nyss var fredag eftermiddag, och nu är det söndagkväll igen. Jaja. Lördagen hade vi gäster så där gick nästan hela dagen till det. Idag fick vi fikagäster på förmiddagen, och sedan åkte vi på husvisning på eftermiddagen. Vi kom hem så sent så det blev middag på lokala kinesen. Jag åt alldeles för mycket, men det var så gott så jag bara njööööööt. Det är något man inte får glömma bort (även vid en viktresa som ska sträva åt att gå ner i vikt); att njuta av livet och allt det goda som livet innehåller.
 
Men för att kompensera det goda jag ätit (och druckit) i helgen så begav jag mig ut på en runda ikväll. Den gick ganska ok ändå, även om tiden höll sig på ungefär samma som jag brukar ha. Ingen förbättring alls ännu i sikte. Det här är ju så jobbigt med mig, jag är så otålig. Jag vill ha resultat NU, helst nyss, så jag kan peppa mig att fortsätta. Nå, jag får väl kämpa vidare. Huvudsaken är att jag tog mig ut istället för att sitta framför tv:n och jäsa. *klapp på axeln*

Mina blå/grå skor matchar INTE särskilt bra till mina orangea tights. Haha. Ja, det är ju färgglatt, och det är ju bra.


Gillar tightsen från Kappahl (tror jag eller om det var Lindex) och tröjan från Intersport (tror jag...). Till det ett rosa mobilskal och ett knallrött ansikte. Snyggt! :D
 
Undrar om man törs ställa sig på vågen imorgon... Gulp!