myTaste.se

Finfrukost och viktnedgång

God förmiddag!

Idag är det fredag, hörrni! Visst är det underbart?! Jag tycker att det var fredag bara för någon dag sedan bara, så då inser man hur snabbt veckorna går. Hu. 

Det enda som går långsamt är viktnedgången. Det sniglar sig neråt och jag med mitt obefintliga tålamod blir väääääldigt less när jag inte tycker att det händer så mycket på vågen. Nåja. Det går neråt, och det är bättre för kroppen med en lite långsammare viktnedgång så den hinner anpassa sig istället för att rasa en massa kg på några veckor. Det tror jag i alla fall utan att ha några vetenskapliga belägg för det. Jag har ändå gått ner 7 hg på en vecka, och det får man ändå anse som bra tycker jag. 

Det firade jag in med en smoothie på svarta vinbär, banan, c-vitamin, vanilj, lucumapulver och camucamupulver. Till det en glutenfri knäckemacka med Philadelphia light, 1/2 avokado, svart salt och svartpeppar och på toppen en tuss med rödbetsgroddar. Mums!


Hoppas ni får en underbar fredag! Nu ska jag strax in och ha lektion. 

Toodels!