myTaste.se

Kan man reklamera en dålig dag?

Då skulle jag vilja göra det. Huvudvärk så eländig att jag var tvungen att gå hem från jobbet lite tidigare. Sov sedan på soffan 1,5 timme, vilket verkligen behövdes. Jag fick förkänningar av min Ménières på jobbet, och de utlöses av stress i kombo med dålig sömn. Tack och lov så blev det inte något anfall, utan bara en varning. Nu är jag inte så himla stressad just nu, men sömnproblemen gör sitt till att mitt mående inte varit så bra. Dock har jag ätit bra, men tyvärr blev det ingen träning idag som jag hade hoppats. Huvudvärken satte stopp. Nu ska jag försöka komma i säng lite tidigare ikväll så jag inte ligger 3874 timmar minus i sömnbanken (som det känns).
 
Trött brutta.
Japp. Så försöker jag tänka, trots allt. Så kvällens positiva tanke är att jag är så nöjd med mitt nya jobb!