myTaste.se

Trött!!

God kväll, fina du!
 
Idag har det varit fullt ös här hemma. Sonen magsjuk = uppe och spydde x många inatt och på morgonen. Dock har han blivit bättre under dagen så han har börjat äta lite blåbärssoppa och rostade mackor. Till middag åt han till och med lite ugnsbakad torskrygg och potatis. Nu mår han mycket bättre, men han ska vara hemma imorgon också för säkerhets skull. Hu. Inte kul att skura golv, tvätta täcken och kuddar och allt, och dessutom måste hans matta förmodligen kastas då den var full med kräk. *ryyyys*
 
Som tur är så kan jag jobba hemma vissa dagar, och idag och imorgon funkar bra då jag inte har några lektioner. Har suttit och rättat en massa idag, och imorgon ska jag planera en ny kurs som börjar om ett par veckor. Skönt att slippa vara så bunden.
 
Efter middagen (torskrygg med potatis och het tomatsalsa (recept kommer imorgon)) så åkte maken och jag iväg och tränade. Jätteskönt. Det blev legday idag. Bara benen och rumpan fick jobba hårt idag, och det kändes jätteskönt att få låta musklerna skrika lite igen. Haha. Så skönt att se att det går snabbt uppåt igen, och om någon vecka kanske så kan jag nog vara på samma vikter som jag hade i somras/höstas när jag var som starkast. Men nu satsar jag uppåt, uppåt!
 
Så nu är jag trött, både till kropp och knopp. Men härligt trött ändå. 



Nöjd och glad efter passet. Byxor: Lindex. Tee: Kappahl.