myTaste.se

Wiihoo! Tränat!

Åh, vad skönt det var. Jag och dottern bokade in oss på ett Dans fuego-pass på Friskis. Det lät ju kul så vi testade. Det var lite som Zumba, så det blev mycket skaka höfter till latinomusik. Jätteskoj, men himmel vad stel man känner sig. Som ett järnspett ungefär. Hehe. Och jag hängde inte helt med i alla rörelser, det gick lite fort, men jag kämpade på och hade jäkligt kul.Svetten rann och jag var tvungen att sitta en stund i omklädningsrummet och eftersvettas och dricka lite vatten innan vi kunde gå iväg till bilen för att köra hem.
 
MY GOD vilken träningsvärk jag kommer få i benen om ett par dagar. Och jag som bokat in ett spinningpass på torsdag... Jojo.
Röd som en kräfta i ansiktet och helt utpumpad, men shit pommesfrites vad kul det var! Sedan att ledaren hade en kropp som inte gjorde ont i ögonen att titta på när han rörde på höfterna, det gjorde ju inte saken sämre... Ähum...
#1 - - Älin:

haha järnspätt :'D

Nää kylskåp sa vi ju att det var!

Svar: Eller finlandsfärja funkar också. ;)
Nina