myTaste.se

Årets första löpning och tankar om bloggen

God kväll på er, fina människor!
 
Jösses vad den här veckan gick snabbt! Vad hände liksom?! Jag bara fick totalt bloggtorka en dag, och så var det som jag glömde bort bloggen. Hur nu det kunde hända? Less? Mycket att göra? Förmodligen både och. Jag känner att jag inte riktigt vet vad jag vill med den här bloggen, och jag vet inte vad ni vill läsa så jag blir lite splittrad och känner därför av och till noll lust att blogga. Vad vill ni läsa? Recept? Motivation? Träning? Personligt? Viktblogg? Tell me. :-)
 
Jag har varit så himla duktig med maten under veckan, och en kollega frågade mig "om jag alltid är sådär nyttig". Nej, det är jag verkligen inte. Jag äter bra mat på veckorna och på helgerna äter och dricker jag gott och njuter av livets goda. Jag har dessutom varit ute och promenerat flera dagar i rad och så ikväll fick jag för mig att ge mig ut och springa för första gången i år! Åh vad skönt det var! Jag sprang låååångsamt, men det måste jag ju göra när jag inte sprungit sedan i ... ja, när var det? September? Gulp. Det blir ju en motivator då att bli bättre, för det ska jag bli. Det SKA jag! Nu väntar jag bara på att vädret ska bli bättre. Ikväll var det ju ändå 6 plusgrader så då passade jag på, innan tempen ska krypa ner mot nollan igen. Suck. 


Rödkindad och supernöjd efter duschen.
 
Imorgon blir det afterwork med nya jobbet. Blir nog superkul!
Nu håller ögonen på att ramla igen, så det blir till att natta kudden.
 
God natt!
#1 - - Anonym:

Skriv om allt det du skrev. Det tycker iaf jag är kul att läsa^^

Svar: Tack för kommentaren. Jag kör väl lite blandat i fortsättningen då. :)
Nina