myTaste.se

Sista vägningen på ett tag nu

God kväll.
Vilken dag. Fullt upp hela dagen så jag är helt slut i huvudet, och dessutom fick vi ett sorgligt besked om en bekant till familjen. Usch. En massa saker snurrar runt i huvudet nu. Ska snart lägga mig, men ska först skriva ett litet inlägg.
 
Imorse vägde jag mig för sista gången. Eller ja, det lät ju väldigt definitivt, men jag menar ju förstås på ett tag. Jag ska låta bli att väga mig nu fram till vi åker till Grekland om 2,5 vecka. Det ska bli spännande att se då var jag landar. Förhoppningsvis neråt, men det vet man ju aldrig.
 
Idag hade jag tänkt gå ut på en kvällspromenad, men så hamnade jag i telefon med syrran så där gick hela kvällen, hehe. Jag gick i alla fall på promenad på lunchen idag, så det blev ju i alla fall något.
 
Det här får vara mitt motto idag.