myTaste.se

Vikten går neråt

Jag har två vägdagar, måndag och fredag. Ibland tjuvväger jag mig lite däremellan också, men jag försöker hålla mig till de två dagarna. På måndagen ser jag då hur det gått under helgen (gulp) och på fredagen ser jag hur det gått under veckan. Egentligen ska det inte spela någon roll, för vikten ska ju gå ner från vecka till vecka oavsett om jag väger mig på måndagar eller fredagar. Nåja. Jag vill gärna ha den här kollen i alla fall.
 
Jag vägde mig alltså i morse, och sedan förra fredagen hade jag gått ner 1,4 kg. Heja mig! Nu kommer väl det att gå åt pipan idag när jag ska på AW med jobbet ikväll, men jag ska kompensera det med att gå och jympa idag. Har bokat in ett pass kl 11.30. Häpp!
 
Hoppas ni får en fin dag! 
#1 - - Paulina:

SV Åh men tack så mycket! Vad glad jag blir! :))

//nouw.com/100kitchenstories

Svar: Tack själv! :)
Nina