myTaste.se

Dagarna som gick...

Här har dagarna bara rasslat till och passerat så snabbt så jag knappt hunnit tänka. Massor har hänt. Här kommer en snabbresumé.
 
Onsdagen blev jag överraskad med ett besök på Mamma Mia the party av syrran, svågern och maken. En tidig födelsedagspresent som var så otroligt häftig. Maten. Musiken. Draget. WOW! Rekommenderas!!!!
 
Lite bubbelrosé i solen under ledigheten. Inte fel alls.

Grillat lamm. Makens syster med sambo kom på besök för att fira min kommande födelsedag. Roligt!

På lördagen blev det en överraskningsfest för mig med 80-talstema. Massor med inbjudna gäster och roligast var att min bästis kom upp från Skåne och överraskade mig. Så himla kul. Massor av skratt, lite tårar, nostalgi, tal, bilder, presenter, vin, 80-talsmat, överraskningar... Ja, herregud vilken helg! Känner mig tacksam och nu känns det helt ok att fylla jämna år. Fyller dock nu på lördag, men då befinner jag mig på en grekisk ö och njuter, så då fick jag den här överraskningen veckan innan.


Idag på lunchen gick jag och en kollega ut och kollade lite i en butik som reade ut kläder och porslin. Så vackert med dessa blommande träd.
 
Så. Det var det. Maten har varit åt h*vete, och träningen likaså. Ätit godis, choklad, kakor och knappt rört mig alls. Motivationen bortblåst, men det känns ok ändå. Jag tar den här smällen med ro och passar på att njuta. Det är ju inte varje år man fyller jämnt (tack och lov) så jag passar på att leva lite så tar jag itu med det andra senare.