myTaste.se

- på vågen!

En synnerligen god fredagmorgon hoppas jag att ni har. 

För mig startade dagen med ett präktigt minus på vågen! Tjohoo! Det verkar ha gett bra effekt med ökat intag av vatten, och det ger ju en sporre förstås att fortsätta dricka vatten (jag är så kopiöst dålig på att dricka så det är stört).

Sedan blev det ett stort glas citronvatten (häpp) och så min ljuvliga morgonyoga. 

Idag om 3 veckor åker vi till Zakynthos. Längtar ihjäl mig!



#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Härligt :D

Svar: Ja, jättehärligt! Jag är så glad. :D
Nina

#2 - - Anonym:

Jaaaa! Life is good med andra ord :) <3

Svar: Life is goooooood! <3
Nina

#3 - - Lili:

Mm, vad härligt det ser ut! Fint med en resa dit. :) förstår dock inte hur du bara orkade dricka vatten till frukost, jag skulle blivit galen, haha! Frukosten är nästan mitt viktigaste mål. Eller... alla mål är nog det. #matvrak

Svar: Haha! Oj, nej jösses. Jag bara startade dagen med vatten. Jag blir rent livsfarlig om jag inte får en ordentlig frukost. :D #ettillmatvrak
Nina