myTaste.se

Vatten, vatten, bara vanligt vatten

God morgon, finaste!

Sovit gott? Jag vaknade av en mardröm som jag haft någon gång tidigare också. Det handlar om att jag har en dag kvar att leva. Jag vet att ett visst klockslag ska jag dö, och paniken och ångesten stiger för varje minut. Usch usch usch! Det är så hemskt att uppleva det i drömmen, och när jag vaknar så vet jag inte om jag lever, om jag är död fast i himlen (eller var man nu eventuellt hamnar) eller om jag är vaken från drömmen. Hu. 

Imorse vägde jag mig och det går åt helt fel håll igen. Jag blir så himla less. Det är samma kilon som jag går upp och ner hela tiden. Jag äter bra och hälsosamt och tränar. Vad mer ska jag göra? Imorse kom jag på det jag tror är felet. Jag dricker för lite vatten! Jag är glad om jag får i mig en liter om dagen. Varför det är så vet jag inte. Jag älskar ju vatten, men jag glömmer bort det hela tiden. Imorse blev det två stora glas citronvatten, och nu på bussen känns det liksom... Ehh... Vill nästan be chaffisen trampa ner gasen lite till. Haha. 

Jag har en flaska vatten på jobbet och den ska drickas ur innan jag får gå hem. Nu är den bara på en halvliter så det får bli TVÅ sådana flaskor/dag. Basta.