myTaste.se

Armday

God lördag, vackra du!
 
Sitter i soffan och pustar ut efter en morgon på gymmet tillsammans med maken. Jag är så nöjd med mig själv. Jag började på löpbandet, och efter att inte ha sprungit alls på typ ett halvår så höll jag ut riktigt bra! Jag sprang i nästan 10 minuter! På ganska låg fart visserligen (7,5), men ändå. Till och med maken blev impad att jag kunde springa så länge trots att jag är så otränad. Klapp på axeln!
Idag blev det armar och axlar på gymmet, men rumpan och magen fick varsin maskin också bara för att, i väntan på andra maskiner. Det var verkligen inte mycket folk på gymmet idag, men det verkar som de kom när vi gick nu vid halv 12.


Nu ska den här nöjda tjejen duscha och fixa lunch. Sedan blir det åka och handla lite smått och gott.
 
Vad ska ni göra idag?
Kramen