myTaste.se

Blodröd morgondrink

Jamen god förmiddag får jag väl säga då.
 
Idag är jag hemma på förmiddagen med halsontig son, men om en timme ska jag ge mig iväg till jobbet så jag kan ha lektion på eftermiddagen. Håhåjaja. Så kan det gå. Han har nyss varit sjuk,men då var det hosta. Nu låter han tjock i halsen när han pratar och det gör ont när han sväljer, så det är bara att stanna hemma. Typiskt när de skulle åka skridskor idag. Han var så besviken. "Alltid när det är något kul så är jag sjuk". Ja, det är verkligen något som förföljer oss. Murphy bor verkligen hos oss verkar det som. Suck. Hur får man honom att flytta ut? Tips, någon?
Imorse gjorde jag en annan smoothie på blodapelsin, c-vitaminbrus, banan, frysta jordgubbar, vaniljpulver, lucumapulver och camucamupulver. Den blev riktigt god. Läskande och sötsyrlig. 



Nähäpp, nu ska jag snart iväg och jobba, så det är dags att äta en tidig lunch och sminka klart fejset (avbröt det när jag ändå skulle vara hemma på fm). 
 
Toodels!
#1 - - rememberthiis.blogg.se:

Ser god ut :)

Svar: Hej! Tack, den var faktiskt god också. Ha en toppendag! <3
Nina