myTaste.se

Träning is the shit

God förmiddag, fin!
 
Åh vad jag är less på min kropp som inte låter mig sova hela natten. Hatar hormoner som bökar runt och inte kan bestämma sig. Grrr. Jag är så sjukt trött så det är ett mirakel i sig att jag ens kommer upp ur sängen på morgonen. 
 
Men nu till något mer positivt. Tjuvvägde mig imorse och vågen visade ännu mer neråt! Tjohoo! Blir så himla glad. Jag har stått stilla och gått ner väldigt marginellt nu ett tag, men när jag adderade lite träning/fysisk aktivitet till mitt liv så hände det grejor minsann. Jag har i alla fall fått ett slags facit på att kosten är bra för att hålla vikten sedan, förutom det faktumet att jag får äta lite till för att inte minska för mycket. Haha. Lyxproblem, lyxproblem. 
 
Frulle idag blev en snabb smoothie med c-vitamin, banan, frysta jordgubbar, vanilj, lucumapulver och camucamupulver. Till det en glutenfri morotsfralla med lätt-Philadelphia och en skiva kallrökt skinka. Supergott och nu är jag mätt till lunch. 
Blir aldrig less på skärgårdsvyer, även genom bussfönster.