myTaste.se

Biotajm

Idag hade sonen och jag en mysdag med bio. Vi såg Zootropolis. En helt ok film. Lite amerikansk med "Du kan bli det du drömmer om" och att en missförstådd person räddar världen. Men förutom det så var den underhållande. Vi hade köpt extra breda säten med mer benutrymme. Helt klart värt det då man slipper sitta ihopklämd och slippa ha knäna i hakan om folk ska förbi.



Sonen käkade godis, och jag hade med mig en påse morotsstavar och äppelbitar. Kände mig så himla nöjd och duktig över att jag inte ens smakade en godisbit från sonen. 
 
Skönt att slippa göra så mycket eftersom träningsvärken på riktigt dödar mig. Haha. Ska jobba lite imorgon med att åka på praktikbesök (hälsa på elever ute på deras praktik för att se hur det går för dem), men det blir då ingen träning. Möjligen kanske jag kör lite yoga på egen hand för att minska stelheten...